سلام و عرض ادب خدمت همهی همکاران محترم
۱- همانطور که در راهنمای دفتر اشاره کرده است، این یادداشتها جنبهی عمومی برای همهی دانشآموزان ندارد.
۲- در این جدول فقط در مورد دانشآموزانی که در موارد درسی و شایستگیهای عمومی ایست یادگیری دارند نوشته شود.
۳- حتما باید از کد مخصوص استفاده کنیم که میتواند شماره ردیف دانشآموز در دفتر یا یک رمز از طرف معلم باشد.
۴- در متن یادداشتها به هیچ وجه اسم دانشآموز را ذکر نفرمایید.
۵- مرحله اول ضعف یا مشکل دانشآموز را ثبت میکنیم و تاریخ می زنیم. در ادامه با دادن راهکار و فعالیت به دانشآموز به درمان مشکل میپردازیم. مراحل بعدی را هم با راهکار نوشته و تاریخ میزنیم. (خواه اصلاح شود یا نشود)
۶- ممکن است دانشآموز در یک هفته اصلاح شود یا چند ماه یا در طول سال.
درباره این سایت